Vår Samarbets Historia

 

2018

Augusti

2018

Etablering

Vårt företag grundades 2018, ett avgörande år för att lägga grunden till vår affärsmodell och bestämma vår position i branschen.

  • Skapa en affärsplan.

2019

upp till 12 månader

2019

Operativ Lansering och Marknadsundersökning

År 2019 blev vi operativa och fokuserade främst på marknadsundersökning. Vi genomförde omfattande analyser för att avgöra hur vi kan erbjuda den bästa produkten till det mest konkurrenskraftiga priset på den svenska marknaden. Dessutom inledde vi samarbeten med flera välrenommerade företag i branschen, och anpassade våra visioner och mål.

  • Genomför målmarknadsanalys.

  • Genomför konkurrensanalys.

  • Fastställ prisstrategi.

2020-2022

om 2 år

2020-2022

Produktutveckling och Pilotpartnerskap

Under denna period testade vi våra produkter i samarbete med några pilotföretag. Baserat på den feedback och data som samlats in gjorde vi kontinuerliga förbättringar för att höja kvaliteten på våra produkter. Den positiva feedbacken från våra pilotpartners indikerade att våra produkter var redo för marknaden.

Testing
Improvement
Expansion

2022

under året

2022

Inträde på den svenska marknaden

I slutet av 2022, baserat på våra framgångsrika resultat och positiva feedback, fattade vi beslutet att gå in på den svenska marknaden.

Smart Lagerhantering Från Sverige: Kostnadsfritt för Alevz-Kunder

Denna banbrytande produkt tar lagerhantering till nästa nivå. Tillverkad och utvecklad i Sverige med svett och hårt arbete, detta lager spårning skåp är här för att göra ditt arbete enklare. Dessutom erbjuder Alevz denna produkt kostnadsfritt till sina kunder som en tillägg till deras befintliga inventering.

2023

September

2023

ALEVZ och DTS GmbH i Strategiskt Partnerskap

Vi har ingått ett strategiskt partnerskap med DTS GmbH – Diamond Tooling Systems, en av Tysklands ledande tillverkare av skärande verktyg.